maandag 20 februari 2017

Jesse Klaver (GroenLinks) geeft boodschap Anne Louis Cammenga, Directeur IWOII door aan Femke Halsema


Den Haag, 20 februari 2017


Beste Lezers,

Vandaag liep ik bij stom toeval Jesse Klaver, Tweede Kamer-Fractievoorzitter GroenLinks vlakbij de Tweede Kamer in Den Haag tegen het lijf. 

Ik liet hem weten dat ik de bespreking van het boek 'Pluche' van zijn voorganger Femke Halsema in Utrecht heb bijgewoond en dat zij dit boek in een gemakkelijk leesbare en daardoor plezierige stijl heeft geschreven. 

Met een stralende glimlach liet Jesse Klaver mij hierop vervolgens uiterst nadrukkelijk weten dat hij mijn boodschap door zal geven aan zijn voorganger Femke Halsema. 

Nadat hij mij vervolgens op de allerhartelijkste wijze het 'allerbeste' voor de toekomst had toegewenst, namen wij beiden vervolgens zwaaiend naar elkaar afscheid, waarna wij beiden vervolgens ieder onze eigen weg vervolgden. 

Kortom: een heel bijzonder vervolg na de bespreking van het boek 'Pluche' met Femke Halsema in Utrecht. 

Met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

Anne Louis Cammenga
Directeur
Website: www.iwoii.nl  



 Jesse Klaver, Tweede Kamer-Fractievoorzitter GroenLinks (Foto: Anne Louis Cammenga)
 Jesse Klaver, Tweede Kamer-Fractievoorzitter GroenLinks (Foto: Anne Louis Cammenga)
___________________________________________________





______________________________________________