zaterdag 3 mei 2014

Goed inhoudelijk persoonlijk gesprek met de heer dr. E. (Edwin) de Roy van Zuydewijn op 23-04-2014


Beste Lezers,

Op woensdag, 23 april jl. heb ik een goed inhoudelijk persoonlijk gesprek gevoerd met de heer dr. E. (Edwin) de Roy van Zuydewijn. Bij dit gesprek is Mevrouw A. (Anita) J.M. Vosmer uit Zeist aanwezig geweest. Zowel nu als in de toekomst zullen er door mij verder geen mededelingen over de inhoud van dit gesprek worden gedaan. Dit heb ik namelijk zowel aan de heer De Roy van Zuydewijn als aan de overige gespreksdeelnemers toegezegd en ik wens mij dan ook beslist aan deze belofte te houden. Ik wens voor zowel nu als in de toekomst er dan ook mee te volstaan dat het inhoudelijk een goed gesprek is geweest.

Als cadeau heb ik tijdens ons gesprek aan de heer De Roy van Zuydewijn een exemplaar overhandigd van mijn in 2012 via uitgeverij Boekscout V.O.F. in Soest uitgegeven boek ‘Marie Antoinette van Bourbon-Habsburg-Lotharingen’.
 
Zowel namens de stichting als namens mijzelf persoonlijk wens ik de heer De Roy van Zuydewijn, zijn moeder en al zijn overige familieleden in alle opzichten als goeds voor de toekomst toe.
 
Met gevoelens van de meeste hoogachting en met vriendelijke groet,
INFORMATIECENTRUM TWEEDE WERELDOORLOG (IWOII)

Anne Louis Cammenga
Directeur

____________________________________________________________________________________